tisdag 16 juli 2013

Sola

Ja vad kan man säga om den senaste tiden? Jobbar som en idiot efter min semester va slut, så nu är det bara vänta veckan i augusti? haha
Fick mina fodral till mobilen som jag beställt från Kina! Vänta i tre veckor på dem! Insåg att jag beställde ett fel, va till iphone 5 men men de är ju inte dyra när de kommer från Kina! Så nu ska jag beställa några till! Ett grönt, en rosa, blå och röd! Byt åt väskor mot mobilskal! De är ju billigare.., men köper ju betydligt fler under kort tid! haha
Sen åkte jag ut till mammas land där jag fick lite färg efter tt ha dränkt mig i olja! Lyckades även att doppa mig lite snabbt i sjön, badat färdigt för i år!
Mamma bjöd på god mat och tårta! Fick ju även träffa min älskade Chari! Han är typ bäst! Snaka om att den hunden har ADHD. Kan ju inte ligga still i fem min! Men ändå skönt att vara hemma igen, ska ju jobba snart igen! Ingen ledighet här inte!

Blir kolla film med jocke snart och sedan tagga pw med Sara imorgon! Kommer bli toppen! Träningsvärk på jobbet sen! haha Hoppas det blir skapligt lugnt på jobbet sen!
Men men nu måste jag dra! Puss puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar